Manifest for mine ord

  
Der kan være mange grunde til at skrive.

Joan Didion sagde

Jeg skriver for at finde ud af, hvad Jeg tænker.

Annie Dillard har sagt

We were made and set here to give voice to our astonishments.

Digteren Elizabeth Alexander siger sådan her om ord:

We encounter each other in words, words

spiny or smooth, whispered or declaimed

words to consider, reconsider.

Ordene kan være en måde at huske på og ikke mindst at udtrykke sig på.

Mine ord her skal gerne være en blanding og lidt til. 

De skal hjælpe mig med at dokumentere hverdage og højtider, der til tider haster forbi og hurtigt glemmes. 

De skal hjælpe mig med at finde ud af, hvad jeg tænker og ikke mindst skal de hjælpe mig med at skabe nærvær og omtanke midt i alt det hele.

De vil afspejle en del af mig og min virkelighed og nogle af de mange tanker og ord, der bor i mig.

Om spelttendenser

Tvillingemor med hang til te, kage og chokolade og med store spelttendenser, ønsker om alene-tid, familie-tid, træningstid og arbejdstid, i det hele taget bare mere tid og balance i livet.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

